stallmedarbeider

Tanum Rideskole AS driver to anlegg, henholdsvis på Tanum i Bærum og Stubberud Gård i Sørkedalen. Vår virksomhet omfatter utvikling, drift av rideskole, tilbud til private oppstallører og kursvirksomhet. I tillegg dyrker og utvikler vi eget fôr spesielt for hest.

Stallpersonale

Vi ønsker nå å videreutvikle virksomheten og rideskolen. I denne forbindelse søker vi en engasjert, initiativrik person til vår avdeling på Stubberud gård i Sørkedalen.

Vi søker deg som:

Er faglig interessert i hest, stalldrift, undervisning og kundebehandling

Har erfaring fra tilsvarende arbeid

Kan arbeide selvstendig og i team

Er pålitelig

Ønsker å være en del av et større team

Vi kan tilby

Individuelle vilkår

Oppstalling av hest(-er)

Å bli del av et større faglig miljø

Stor mulighet for hestefaglig utvikling.

Et selskap som har visjoner om å bli en faglig ledende aktør innen rideskolevirksomhet.

Litt om arbeidsoppgaver

Stillingen er en 100% stilling som omfatter noe helgevakter. Arbeidsoppgavene består av daglig stallarbeid. For rett person, kan stilingen også inneholde undervisning i rideskolen og ridning. Du vil være med å skape et miljø med høyt faglig nivå, trivsel og fokus på sikkerhet. Oppfølging og gjennomføring av vårt fagprogram innen rideskole i samarbeid med fagansvarlig, samt oppfølging og kontroll av våre kvalitetssikringsprogram. Stillingen rapporterer til daglig leder.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Daglig leder  av avd Sørkedalen, Ingvild Lillefjære på telefon 91 18 33 25 eller  Ingebjørg Henni 93 25 75 04.

Skriftlig søknad med attester sendes på epost til post@tanumrideskole.no.

Tiltredelse etter avtale.