SOMMER 2024

Sommerkurs for ungdom

tanum_sommerkurs

For første gang inviterer Tanum Rideskole til sommerkurs for ungdom med fokus på sprang, dressur, tur- og terrengridning.

Målgruppen er øvet og oppover, og det blir maks 8 elever pr timer Sommerkurs for ungdom holdes i uke 26 og 32, kurset holdes fra mandag til og med fredag og vil inneholde dressurundervisning, sprangundervisning, turridning og terrengtrening. Det blir relevant teori til hvert tema og kurset avsluttes på fredag med et mini-stevne.

Det blir servert lunsj alle dager. Det kan også hende vi får til en dag med overnatting, det kommer vi tilbake til.

Aldersgrensen er 13 år og kurset vil koste kr. 5.000,- pr. deltaker.

For påmelding fyll ut skjemaet under. Du vil motta en bekreftelse på tildelt plass. Med forbehold om endringer og behov for tilpasninger.