VÅREN 2024

Påmelding vårsemester 2024

Vi har gledet oss stort til å kunne ønske dere alle VELKOMMEN til nytt semester på Tanum rideskole. Endelig er påmeldingen for vårsemesteret åpnet .

Vi sender nå ut invitasjon til time i løpet av de neste dagene. Invitasjonen er basert på timen dere rider nå. Invitasjonen vil gå ut fra BookingLeaf, og dere må inn å bekrefte påmeldingen i løpet av 24 timer for å beholde plassen. Det er selvfølgelig fult mulig å melde seg på senere eller ønske annen time. Men da må det meldes på på nytt.

I og med at vi har fakturert fra Bookingleaf tidligere har de fleste av dere en profil der. Fint om dere sjekker at telefonnummer og mail adr stemmer så dere får informasjonen som sendes ut.

Med profil på Bookingleaf vil det være mulig å se hvilken hest dere skal ri (om instruktøren har satt opp på forhånd), hvilke helgekurs som blir satt opp osv.

Hvis dere ikke får invitasjonen innen helgen er over. Sjekk søppelposten deres, er det ingenting der så kontakter dere meg : )

Viktig praktisk informasjon:

I romjulen flytter hester og ansatte fra Stubberud inn på Tanum rideskoles avdeling i Vestmarkveien 75. Fra og med 1.1.24 vil Tanum rideskole kun tilby rideskole og kurs på denne lokasjonen. Anlegget er under utvidelse og vil når det står ferdig, før sommeren 2024, være et av Norges flotteste rideskole anlegg.

Vi har idag en ridehall på Tanum, men bygger nå en ridehall til. I og med at den nye hallen ikke er ferdig før i april blir dette semesteret litt annerledes. For å få plass til flere kurs og ryttere vil vi dette semesteret kjøre rideskole noe lengre dager enn vanlig. Noen vil oppleve å at tiden på kurset de rir på har endret seg noe. Ta kontakt med din instruktør eller Ingebjørg om dette gjelder deg eller du har andre praktiske spørsmål rundt hvilket kurs du skal melde deg på.

Dere som ønsker å fortsette på samme kurs dere red på tidligere er garantert plass på samme kurs. Gamle elever fra avd. Tanum har førsterett på de blå timene i kursplanen, mens gamle elever fra avd. Stubberud har førsterett på de grønne timene i kursplanen.

Dere som ønsker å fortsette i rideskolen, men ønsker å bytte kurs/dag, vil få et tilbud om plass, men det er ikke sikkert det er plass på kurset dere ønsker å bytte til som førstevalg. Send gjerne en mail med alternativer

Vi minner om at som vanlig må alle som ønsker å bytte nivå snakke med sin instruktør før påmelding, alle nivåbytter må være klarert av instruktøren : )

Ellers blir mye som vanlig. Vi fortsetter med de samme flotte rideskolehestene (både fra Tanum og Stubberud), vi fortsetter å undervise innendørs i ridehallen, og våre dyktige instruktører fortsetter å tilby ride undervisning med høy kvalitet.

Vi håper vi ser dere alle igjen i stallen etter jul!